miercuri, 15 decembrie 2010

ASTEPTAND PE MOS CRACIUN


Anul asta bradul va fi adaptat situatiei de criza profunda!
Mos Craciun exista!...sau cel putin asa trebuie sa lasam noi, educatoarele si parintii sa se inteleaga. Se cere ceva efort in ziua de azi, dar merita!
Cum sa poti refuza unui copil sa viseze... sa spere... sa creada...?
Iata-ne asadar in febra pregatirilor pentru intampinarea Mosului care neaparat va veni.
Ce i-am pregatit?Multe!
Intai de toate nu am uitat ca existenta sa , conform legendei , este legata de Nasterea Domnului Isus, deci vom relua dupa puterea noastra de intelegere povestea.
Apoi, pentru ca Mosul a devenit bun si rabdator, darnic si cumsecade ascultand sfatul Maicii Sfinte, merita sa-i dedicam cele mai frumoase cantece si poezii!
E momentul sa ne gandim si la anul care vine in casele tuturor, de aceea cred ca niste urari din inimi de copil sunt binevenite:


"Anule care-ncepi azi,
Sa desiri a tale zile
Peste-a tarii mele brazi
Si-n casutele umile;
Te-as ruga tare frumos
Si cu geana-nrourata
Sa vii anule manos
Si-nsorit ca niciodata.
Dar de toate mai presus
Neamul meu sa il cresti mare,
Sa lasi plugul lui Isus,
Sufletul adanc sa-l are.
Iar in brazdele arate
Cu-acel plug de aur greu,
Sa rasara minunate
Florile lui Dumnezeu."

Tuturor cititorilor mei"LA MULTI ANI !"
(Textul urarii este preluat din revista Draga mea pt. copii)

2 comentarii: